• Головна
  • Новини
  • Голова Папської Ради з масових комунікацій: Інтернет настійно потребує пастирської опіки...

Голова Папської Ради з масових комунікацій: Інтернет настійно потребує пастирської опіки

17.02.2010, 10:25
Голова Папської Ради з масових комунікацій: Інтернет настійно потребує пастирської опіки - фото 1
Повноцінне входження в світ цифрових технологій і надання інтернет-співтовариству пастирської опіки - це першочергове завдання Церкви.

internet.jpgВАТИКАН – Повноцінне входження в світ цифрових технологій і надання інтернет-співтовариству пастирської опіки - це першочергове завдання Церкви. Про це, за повідомленням Milites Christi Imperatoris, заявив голова Папської Ради з масових комунікацій кардинал Клаудіо Марія Челлі в ході свого візиту в Делі, де він зустрівся з відповідальними за засоби масової інформації в індійських католицьких єпархіях. Архиєпископ з великою похвалою відізвався про ініціативи, направлені на побудову системи навчання у сфері мас-медіа, прийняті в індійській Католицькій Церкві. Католицька Церква Індії - одна з перших в світі за цими показниками.

За словами кардинала, Інтернет, поза сумнівом, полегшив спілкування, розширив можливості обміну знаннями, як ніколи зблизив різні культури. Користування Інтернетом стало передумовою виникнення нових наднаціональних співтовариств, які формуються в цифровому світі. В той же час, в світі нових технологій безперешкодно поширюється і пропаганда ненависті і експлуатації, має місце безсоромна маніпуляція громадською думкою. Проте, освоєння Інтернет-простору залишається найважливішим завданням для Церкви, хоча вона і розуміє ризики і труднощі, які з цим пов'язані. Щоб нові технології стали доступні щонайширшим масам малозабезпечених людей в країнах третього світу, необхідно демократизувати доступ до цифрових ресурсів. І в цьому керівник Ватиканської дикастерії також бачить одне з першочергових завдань Церкви.

Католицькі інтернет-сторінки повинні стати привабливими для всіх, хто шукає істину в кіберпросторі, - заявив далі архиєпископ Челлі. Вони мають бути адаптовані для молоді, оскільки саме молодь проводить в Мережі найбільше часу. В Європі молодь отримує через інтернет близько 30% загального об'єму щоденної інформації, причому багато хто звертається до Інтернету в зв'язку з безвихідністю, прагнучи вирватися з кола самітності, - додав він.