Created with Sketch.

Другий Форум молодих журналістів-християн відбувся у Львові

27.09.2016, 13:02

У Патріаршому домі УГКЦ у Львові 23-24 вересня 2016 року тривав 2-й Форуму молодих журналістів-християн на тему: «Якісне висвітлення подій. Інформаційна кампанія». Участь у заході взяли молоді християнські активісти, представники мирянських організацій, молоді журналісти різних конфесій

Організаторами та партнерами заходу стали: Патріарша комісія у справах молоді УГКЦ, Молодіжний християнський портал «ДивенСвіт» за підтримки Релігійно-інформаційної служби України, католицького суспільно-релігійного сайту «CREDO», релігійного інтернет-ресурсу «Духовна велич Львова».

Урочисто відкриваючи захід о. Ростислав Пендюк, голова Патріаршої комісії у справах молоді УГКЦ, зазначив: «Ми живемо в інформаційному світі. На 2 Форумі молодих журналістів-християн маємо дві цілі – навчитись чогось нового, а інше завдання – нам, релігійним журналістам, почати будувати спільні зв’язки для подальшої співпраці».

У перший день Форуму христяин-журналістів з доповідями виступили Тарас Антошевський, директор РІСУ («Релігійна тематика в інформаційному просторі: виклики часу»), Оксана Сенишин, журналіст «Телеканалу новин 24», («Які події цікавлять світських журналістів?»). Йшлося в першу чергу про те як релігійна тематика висвітлюється у світських ЗМІ, які є тенденції, небезпеки, стереотипи і порушення прав віруючих. А також як подати свою подію так, щоби зацікавити світських журналістів.

У другій частині першого дня заходу тренери говорили про специфіку роботи з аудиторією. Продовжили спілкування представники медіа-співорганізаторів заходу: журналіст ресурсу «Духовна велич Львова» Юліана Лавриш із темою доповіді «Відмінності праці з аудиторіями: «світською» та «релігійною», а також редактор часопису «Credo» о. Микола Мишовський – «Чому в Україні роблять вибір між професіоналізмом і духовністю?».

Наступного дня говорили про PR. Тренери Форуму розповідали учасникам про успішну PR-кампанію заходу та правильні способи поєднання змісту із формою у журналістському матеріалі.

Про етапи проведення PR-кампанії розповіла Маріанна Ропач, вільний PR-директор, у своїй доповіді «PR – це багато інструментів, які продають емоції». З тренінгом на тему «Успішна піар-кампанія на прикладі фестивалю «Святкуймо воскресіння разом» виступила Оленка Карнаух, працівниця Фундації духовного відродження, менеджер проектів. Доволі провокативну тему для Форуму «Як зробити репортаж нудним, єлейним і сухим» підготувала Яна Ковальчук, журналіст видання «Афіша міста Львів».

Нагадаємо, що нещодавно відбувся подібний семінар, організований для монашества УГКЦ.

Світлини о. Ростислава Пендюка

Читайте також
Культура Анонс: розпочався прийом заявок для участі у IV конкурсі православної журналістики
27 вересня, 18:55
Культура У Львівській архиєпархії УГКЦ дали поради адміністраторам храмів щодо відеозйомок
23.10.2023, 08:49
Культура Поліція відмовила митрополиту УПЦ МП порушити кримінальне провадження проти двох журналістів
15.10.2023, 12:34
Культура Медіарегулятор підписав Меморандум про співпрацю з Всеукраїнською Радою Церков і релігійних організацій
24.05.2023, 15:49