На АЗС відмовили в обслуговуванні хасидам: компанія вибачилась

На АЗС відмовили в обслуговуванні хасидам: компанія вибачилась - фото 1
На «ОККО» відмовляють в обслуговуванні хасидам за національною та релігійною ознакою.

Про це повідомила Об'єднана єврейська община України у Telegram, передає Jewish news.

Про інцидент Об'єднаній єврейській общині України повідомили в фонді імені Рабі Нахмана.

Інцидент стався на АЗС «ОККО» біля міста Яворів Львівської області 29 вересня, в День пам'яті жертв Бабиного Яру.

Це порушення рівноправності громадян залежно від їхньої расової, національної, регіональної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками. Стаття 161 Кримінального кодексу України.

Також такі дії є проявом антисемітизму згідно Закону «Про запобігання та протидію антисемітизму в Україні».

Компанія "ОККО" звернулася до Об'єднаної єврейської общини України з роз'ясненням інциденту, що стався 29 вересня на АЗС в біля м. Яворів.

"На АЗС у Львівській області одночасно прибуло багато автобусів, клієнти стали у хаотичну чергу, щоб потрапити до чоловічої вбиральні — менеджер АЗС після звернення до клієнтів перечекати й заходити до чоловічої вбиральні невеликими групами, на жаль, повела себе не дуже коректно по відношенню до клієнтів й притримувала двері торговельної зали без додаткових роз'яснень", — прокоментували інцидент в компанії "ОККО".

Також там повідомили, що зі співробітницею АЗС проведена робота, вона отримала догану:

"Така поведінка не є допустимою, ми це визнаємо, приносимо вибачення за реакцію співробітниці. Відповідні заходи до співробітника вживаємо. Також неприпустимим є вислів "нехай хасиди їдуть в Умань" від осіб, присутніх на АЗС."

Об'єднана єврейська община України дякує компанії "ОККО" за оперативні роз'яснення та конструктивну позицію.

Наголошуємо, що Україна є толерантною державою, де громадяни мають рівні права незалежно від національної приналежності та релігійних переконань.