На основі Туринської Плащаниці створили реалістичне відтворення тіла Христа
Про це повідомляє Католицький оглядач.
Скульптура, зроблена із латексу та силікону, важить близько 75 кг.
Поза, в якій зображений померлий Христос, відображає трупне заціпеніння. Ноги дещо зігнуті, руки складені навхрест трохи нижче пояса. Варто зазначити, що дані, отримані з Туринської Плащаниці, передають повністю інформацію про тіло людини – нічого не опущено, включаючи навіть обрізання.
Фігура також містить людське волосся, яке вкриває усе тіло, реалістично відображаючи усі деталі.
Коли відвідувач підходить до експонату – з руками, складеними за спиною, як того вимагають правила виставки для відвідувачів – то можна спостерігати кожну пору шкіри, веснянки, вії та брови.
Спина трохи припіднята, тому можна розгледіти рвані рани на голові, спричинені терновим вінком, а також невелику косичку, що зв’язує волосся в задній частині голови. Також видно синці на плечах, спричинені тяжким тягарем хреста.
На шкірі видно кожну із рваних ран, нанесених під час бичування, сліди від цвяхів на руках та ногах, а також рану між п’ятим і шостим ребром з правого боку. Ніс поломаний, а на правому оці – забій.
Окрім самого тіла померлого Христа, виставка також включає елементи, які занурюють відвідувачів у контекст тогочасної реальності бичування та розп’яття, а також досліджень Туринської Плащаниці.
Куратор виставки, Альваро Бланко, присвятив понад 15 років для досліджень, щоб реалізувати цей проект.
Виставка перебуватиме у Саламанці впродовж 4-6 місяців, а згодом автори планують об’їхати з нею увесь світ впродовж наступних 20 років.