Упродовж липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності («джинса»), що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися члена партії «За життя» Віктора Медведчука та Української Православної Церкви (Московського Патріархату).
Упродовж липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності («джинса»), що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися члена партії «За життя» Віктора Медведчука та Української Православної Церкви (Московського Патріархату).
Про це йдеться в дослідженні Інституту масової інформації, повідомляє Громадське.
Експерти ІМІ проаналізували стрічки новин десяти найпопулярніших інтернет-ЗМІ в Україні. На УПЦ (МП) та Медведчука припало 80% від загальної кількості «джинси».
«Загалом, у третьому кварталі 2018 року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі», — наголосили в ІМІ.
Зазначається, що у другому кварталі 2018 року кількість замовних матеріалів за тиждень у 10 інтернет-ЗМІ становила 68, а у третьому кварталі цей показник зріс до 159.
«З-поміж інтернет-ЗМІ лідером з розміщення матеріалів з ознаками замовності став сайт УНІАН (72 матеріали з ознаками замовлення, переважно на користь УПЦ (МП))», — йдеться в дослідженні.
Також в ІМІ розповіли, що половина «джинси» припадає на УПЦ (МП), зокрема йдеться про новини та «компліментарні репортажі», що стосувалися хресної ходи та святкування 1030-ї річниці Хрещення Русі.
«42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній. Серед політичних матеріалів найбільше джинси стосувалося діяльності партії «За життя» та її нового члена Віктора Медведчука — 30%, по 7% матеріалів стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко», — зазначається в дослідженні.