У Богословському порталі буде менше претензій на енциклопедичність, більше сучасного богослов’я, більше академічних статей.
У Богословському порталі буде менше претензій на енциклопедичність, більше сучасного богослов’я, більше академічних статей.
«У нас будуть видаватися книжки, журнали і збірки, які можна буде читати на рідерах. У нас будуть дискусії, які будуть і академічні, і актуальні для України. Ми намагатимемося давати більше різного інтелектуального продукту, і мати більше дискусійних моментів. Але всі дискусії будуть провадитися з огляду на необхідність знаходження рішень на рівні дійсної проблематичності, а не на рівні примітивних протиставлень чи примітивних закликів помиритися без вирішення самих проблем», – наголошує Ю. Чорноморець.
У планах порталу – створення бібліотеки книжок і журналів, щоб кожен бажаючий міг їх читати в електронному вигляді чи в роздруківках.
«Книжки і журнали, по-перше, будуть оригінальні. По-друге, це будуть збірки кращих статей з самого порталу – хронологічні, тематичні, авторські. Найближчим часом ми плануємо «видати» збірку статей Олександра Філоненко і один науково-богословський журнал (який – поки що секрет!). Також в найближчих планах – збірки документів та статей, перекладені з іноземних мов. Думаю, що такого роду бібліотека може стати брендовим явищем для українського богослов'я, якісним віртуальним видавництвом», – говрить Юрій Чорноморець.
За допомогою Богословського Порталу кожен богослов – католицький, православний, протестанський – матиме можливість взяти участь в творенні академічного богословського дискурсу в Україні. За словами Юрія Чорноморця, портал відкритий до співпраці всіх православних богословів, на порталі буде відсутня цензура, буде відкритість до католицизму, і до православ’я, і до протестантизму,
Богословів, які ввійшли до редакції Богословського порталу, за словми Юрія Чорноморця, цікавить проблема можливості богослов'я в добу постмодерну. Яким може бути богослов'я? Якою є українська богословська традиція?
«Ми не маємо глибокого розуміння власної традиції, яке було сприйнятим і засвоєним сучасними українськими теологами… Немає критичної історії української православної теології. Немає критичної історії української католицької теології. Все це можна і треба зробити. Від історичного та історико-філософського вивчення проблематики, яке панує сьогодні, необхідно переходити до богословської рефлексії, йтиметься і про соціальне вчення Церкви», – такі плани ставить перед новим порталом його шеф-редактор.