• Головна
  • Новини
  • Редактора районної газети змусили звільнитися через статтю про літній табір УПЦ (МП)...

Редактора районної газети змусили звільнитися через статтю про літній табір УПЦ (МП)

26.07.2018, 12:09
Редактора районної газети змусили звільнитися через статтю про літній табір УПЦ (МП) - фото 1
На Чернігівщині редактора районної газети «Вісті Борзнянщини» Сергій Близнюка 25 липня викликали до районної державної адміністрації (РДА), яка є співзасновником газети, і попросили написати заяву на звільнення через статтю про літній православний табір організований УПЦ (МП).

На Чернігівщині редактора районної газети «Вісті Борзнянщини» Сергій Близнюка 25 липня викликали до районної державної адміністрації (РДА), яка є співзасновником газети, і попросили написати заяву на звільнення через статтю про літній православний табір організований УПЦ (МП).

Про це повідомляє «Детектор медіа».

За словами Близнюка, його звинуватили в рекламуванні Московського Патріархату. На «засіданні», як зазначив журналіст, перебували представники ВО «Свобода».

«Мене викликав до райдержадміністрації керівник апарату, сказала, що там зібралися якісь громадські організації учасників АТО. Я одразу здогадався про що йтиметься, бо останнім часом всі різко негативно реагують на будь-яку згадку про Московський Патріархат. В останньому номері ми опублікували матеріал, що Ніжинська єпархія організувала дитячий табір в одному із сіл району. Я прийшов у райдержадміністрацію, мені сказали писати заяву на звільнення. Я написав», – сказав редактор «Вісті Борзнянщини».

Архиєпископ Ніжинський і Прилуцький УПЦ (МП) Климент (Вечеря) у коментарі каналу «112 Україна» сказав, що також Сергія Близнюка в РДА «свободівці» побили за статтю, а написати заяву на звільнення змусили погрозами. Сергій Близнюк це підтвердив: «Так, отримав кілька ударів у приміщенні райдержадміністрації», – сказав журналіст.

Голова Чернігівської обласної організації ВО «Свобода» Денис Попов каже, що редактора не били, а заяву на звільнення він написав сам, вислухавши аргументи представників ВО «Свобода».

«По-перше на засіданні були не лише «свободівці», а й обурені українці, які живуть у Борзні, прийшли до редактора комунальної місцевої газети, тобто яка випускається коштом громади міста Борзна, й обурилися тому, що на шпальті було розміщено відверто антиукраїнську статтю. Журналіста ніхто не бив, звільнятися не змушував. Ми гадаємо, що він, вислухавши всі наші аргументи, сам вирішив звільнитися», – прокоментував «Детектору медіа» Попов.

У приймальні Борзнянської райдержадміністрації «Детектору медіа» телефоном підтвердили, що перший заступник голови РДА Олександр Максимов проводив сьогодні спільний захід з представниками громадськості, але про інцидент нічого сказати не змогли. Зв’язатися з Олександром Максимовим не вдалося, оскільки він не був на місці. Голова РДА Віра Проскура перебуває у відпустці.

Співзасновниками газети «Вісті Борзнянщини» є Борзнянська районна рада і Борзнянська районна державна адміністрація. Нині в Україні триває реформа державної та комунальної преси. За даними Державного комітету телебачення і радіомовлення, газета «Вісті Борзнянщини» обрала реформування на другому етапі (до кінця 2018 року) у такий спосіб, коли органи влади виходять зі співзасновників, а члени трудового колективу перетворюють редакцію на суб’єкт господарювання зі збереженням назви, цільового призначення, мови і тематичної спрямованості.