Спікери курсу – практикуючі журналісти та спеціалісти у галузі світського та релігійного PR. Участь у семінарі беруть 25 осіб, які представляють видавництва, часописи, прес-служби Церков, християнські Радіо.
«Зовнішня комунікація для релігійних організацій» – це новий навчальний проект у рамках PR-школи РІСУ. Його головною метою є допомога Церквам та релігійним організаціям налагодити співпрацю зі світськими та релігійними мас-медіа, а також навчити їх створювати якісний медійний продукт і представляти його на широкий загал. В рамках PR-школи протягом року РІСУ співпрацює з католицькими, протестантськими церквами та їхніми прес-службами.Відповідні навчання відбувались у Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Тернополі, Хмельницькому, а також Запорізькій, Житомирській та Херсонській областях.
Як і вся робота РІСУ, піар-школа спрямована на українські Церкви та релігійні організації, які є головними нашими партнерами у висвітленні релігійного життя України.
У програмі дводенного семінару передбачені лекції, тренінги та обговорення таких тем, як релігійні стереотипи у суспільстві, образ Церкви у ЗМІ, PR-технології на службі релігійних організацій в Україні і світі. Практична частина курсу познайомить його учасників зі світом української журналістики, адже ефективна співпраця з мас-медіа неможлива без розуміння основних засад редакційної роботи. Практикуючі журналісти розкажуть про «потойбічне життя» українських ЗМІ.
Як правильно спілкуватись з журналістами, як підготувати прес-реліз, щоби він потрапив на шпальти газет, створення привабливого медіа-приводу, організація заходів для преси, моніторинг, дослідження цільової аудиторії, реклама – ці теми складають основу семінару «Зовнішня комунікація для релігійних організацій».