Created with Sketch.

Швейцарський суд постановив, що логотип популярного лікеру Jägermeister не ображає почуття християн

21.02.2020, 13:24

Швейцарський федеральний інститут інтелектуальної власності раніше заблокував спроби німецького алкогольного бренду поширити свою торгову марку на косметику і розважальні послуги. Він стверджував, що логотип бренду - олень і хрест - може образити християн.

Швейцарський суд постановив, що логотип популярного лікеру Jägermeister не є релігійно образливим. Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на BBC.

Швейцарський федеральний інститут інтелектуальної власності раніше заблокував спроби німецького алкогольного бренду поширити свою торгову марку на косметику і розважальні послуги.

Він стверджував, що логотип бренду - олень і хрест - може образити християн.

Але федеральні судді Швейцарії винесли рішення на користь Jägermeister.

Федеральний адміністративний суд постановив, що "інтенсивне" використання логотипу "послабило його релігійний характер" з плином часу, що робить ймовірність вчинення справжнього злочину малоймовірною.

Логотип є відсилкою на легенду про святого Губерта, "апостола Арденн", який, як кажуть, прийняв християнство в Страсну п'ятницю в VIII столітті після того як побачив оленя з розп'яттям між рогами.

Тепер Jägermeister може використовувати свій логотип на широкому спектрі товарів у Швейцарії, включаючи косметику, мобільні телефони або телекомунікаційні послуги.

Швейцарський суд постановив, що логотип популярного лікеру Jägermeister не є релігійно образливим.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на BBC.

Швейцарський федеральний інститут інтелектуальної власності раніше заблокував спроби німецького алкогольного бренду поширити свою торгову марку на косметику і розважальні послуги.

Він стверджував, що логотип бренду - олень і хрест - може образити християн.

Але федеральні судді Швейцарії винесли рішення на користь Jägermeister.

Федеральний адміністративний суд постановив, що "інтенсивне" використання логотипу "послабило його релігійний характер" з плином часу, що робить ймовірність вчинення справжнього злочину малоймовірною.

Логотип є відсилкою на легенду про святого Губерта, "апостола Арденн", який, як кажуть, прийняв християнство в Страсну п'ятницю в VIII столітті після того як побачив оленя з розп'яттям між рогами.

Тепер Jägermeister може використовувати свій логотип на широкому спектрі товарів у Швейцарії, включаючи косметику, мобільні телефони або телекомунікаційні послуги.

Читайте також
Суспільство Предстоятель ПЦУ: На окупованих територіях наші священики і громади перейшли у підпілля
Вчора, 13:23
Суспільство Спецслужби РФ готують провокації у Москві чи Санкт-Петербурзі, щоб потім затримати "мусульман з вибухівкою", - "Атеш"
Вчора, 13:03
Суспільство Після найтемнішої ночі приходить день, - Сирський у празник Воскресіння звернувся до українців
Вчора, 12:40
Культура Адвентистське всесвітнє радіо розпочало мовлення українською
Вчора, 12:21