У відповідь на звернення архиєпископа Запорізького і Мелітопольського Луки від 8 серпня прес-служба Запорізького міського голови повідомила, що рекламні плакати про те, як зокрема чоловіки «коханням перемагають ненависть», є не соціальною рекламою, а розміщені на комерційній основі на приватних рекламних площах.
У відповідь на звернення архиєпископа Запорізького і Мелітопольського Луки від 8 серпня прес-служба Запорізького міського голови повідомила, що рекламні плакати про те, як зокрема чоловіки «коханням перемагають ненависть», є не соціальною рекламою, а розміщені на комерційній основі на приватних рекламних площах.
«Дуже прошу вас почути звернення православних жителів Запоріжжя і вберегти наших мешканців від морального розкладання і деградації, що приводить до гріха в церковному розумінні і до занепаду культури і цивілізованості в розумінні світському ... Ми проти всього того, що руйнує сімейні цінності, проти виставлення та пропаганди гріха», - йшлося у зверненні владики.
Відповідь від мерії не забарилася: «Міська влада не має права втручатися у форму та зміст зовнішньої реклами — така норма закріплена у статті 16 Закону України «Про рекламу». Органам місцевого самоврядування в процесі видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами заборонено втручатися у форму та зміст зовнішньої реклами».
Рекламні сюжети, про які йдеться у зверненні архиєпископа Луки, розміщені ПП «Реклама сервіс», ТОВ «Флайт, ЛТД» та ТОВ «Реклама сервіс України».
Водночас прес-служба міського голови зазначає, що комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство», яке здійснює розміщення зовнішньої реклами на рекламоносіях комунальної власності, не бере участі в розповсюдженні сюжетів подібного характеру.
Запорізька єпархія УПЦ (МП) має намір надалі шукати можливість законним шляхом прибрати з вулиць міста рекламу з пропагандою одностатевого кохання.