29 червня Інститут екуменічних студій УКУ проводить онлайн-презентацію аналітичної записки «УГКЦ і ПЦУ: екуменічний аспект навчання семінаристів та перспективи співпраці в академічній сфері на прикладі Київської православної богословської академії та Львівської духовної семінарії Святого Духа».
Місце проведення: ZOOM. Час проведення: 29 червня, початок о 16.00 (за Києвом)
Для участі в заході необхідно зареєструватися за наступним посиланням.
ІЕС започаткував дослідницький проект, який має на меті проаналізувати екуменічну ситуацію в Україні, дослідити сучасний стан міжконфесійних відносин, окреслити перспективи українських конфесій з метою покращення міжконфесійної атмосфери, примирення та поглиблення співпраці між ними.
"Українські католики, православні та протестанти мають власні вищі наукові і духовні навчальні заклади, ми хочемо дослідити умови, за яких можлива співпраця між ними в академічній сфері, яка включала б спільні наукові проекти, конференції, видання наукових творів тощо, — повідомляє Тарас Курилець, науковий працівник Інституту і один з співавторів аналізу. — Найперше ми звертаємо увагу на семінарії, оскільки на етапі формації священнослужителів можна закласти основи взаєморозуміння серед молодих служителів українських конфесій, щоб у майбутньому вони могли співпрацювати між собою на місцях, особливо там, де в одній місцевості є громади різних конфесій".
На цьому етапі Інститут провів пілотне дослідження «УГКЦ і ПЦУ: екуменічний аспект навчання семінаристів та перспективи співпраці в академічній сфері на прикладі Київської православної богословської академії та Львівської духовної семінарії Святого Духа», результати якого представлені в Аналітичній записці, яка й буде презентуватися.
Її основною ціллю було:
1. Проаналізувати ситуацію з викладанням екуменічних дисциплін у семінаріях.
2. Дослідити наявність екуменічної складової у викладанні дисциплін, які знайомлять семінаристів з історією та богослов’ям інших конфесій.
3. Дослідити відкритість Семінарії щодо:
а) співробітництва в академічній сфері,
б) до студентської мобільності.
4. Дізнатися про ставлення студентів до інших конфесій.