Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві» відбудеться 20-21 травня 2011 року в Одесі. До участі у конференції запрошуються журналісти, церковні лідери, представники церковних прес-служб, християнських видань, церковних телестудій, та інтернет-сайтів, а також блогери-християни.
В програмі конференції: семінари, майстер-класи та тренінги, які проведуть експерти з Public relations, Government relations, релігійної та світської журналістики, Web 2.0, рекламісти та маркетологи. У програмі конференції також передбачені тематичні круглі столи та панельні дискусії.
Конференція складатиметься з двох частин. Перший день буде присвячений зовнішній церковній комунікації. Учасники спробують разом дати відповіді на питання: хто, як і для чого в Церкві має комунікувати з зовнішніми партнерами. Як на Церкву дивляться журналісти, якою мовою звертатись до тих, хто не належить до нашої спільноти, як будувати стосунки з владою та реагувати на кризові ситуації в Церкві та інші.
Другий день конференції матиме три паралельні тематичні секції: «Прес-служба Церкви», «Web 2.0» та християнська журналістика. Кожний учасник зможе обрати один із трьох напрямків.
Зареєструваатись можна на один або на два дні конференції. Реєстрація здійснюється через електронну скриньку pr.risu@gmail.com до 10 травня 2011 року. Додаткова інформація за телефоном: 067 1806777.
Просимо при реєстрації вказати тематичну секцію, учасником якої Ви хочете бути. Ваші питання та побажання Ви можете залишити на сторінці конференції у Facebook, а також стежити на ній за ходом підготовки конференції.
Організатори конференції: Релігійно-інформаційна служба України спільно з Koch Foundation та Європейський інститут соціальних комунікацій (м. Одеса), за підтримки Школи апостольства мирян ім. Ст. Шульмінського, церкви Апостола Павла (НЄЛЦУ) та обласного об'єднання Української Християнської Євангельської Церкви.
«Проводити такі конференції і медіа-тусовки — не пряме завдання РІСУ, — говорить Тарас Антошевський, директор РІСУ. — Проте, працюючи вже 10 років у сфері релігійної інформації в Україні, ми бачимо, що це та сфера, яка нагадує біблійного слугу, що закопав свої таланти, аби вони не пропали. А з іншого боку, це приховування світла, яке Господь заповів нести у світ. Тому в нашій релігійно-інформаційній сфері так мало саме релігії, духовності, а так багато політики, конфлікти та інших далеко другорядних для неї речей. Отже, виникла ідея проводити круглі столи, семінари, тренінги, конференції, щоби з одного боку допомогти представникам Церков якісніше представляти своє життя, а з іншого — допомогти світським ЗМІ побачите дійсно духовне у релігійному житті. Це вже п'ятий захід такого рівня, який організовує РІСУ разом з партнерами. Проте ця конференція має стати більш представницькою за кількістю учасників і тематикою. Сподіваюся, що вона сприятиме активізації медіа-євангелізації і якісному представленню релігійної теми у світських ЗМІ».
«Витоки рublic relations як знання про "зв'язки з громадськістю "історично сягають до церковних структур і каналу обміну інформацією, – вважає Олександр Доброєр, директор Європейського інституту соціальної комунікації. – І тільки з розвитком засобів соціальної комунікації PR став надбанням підприємців, політиків, громадських діячів. На початку XX століття ми переживаємо бум соціальних медіа. Відстань між "суб'єктом" і "об'єктом"комунікації скоротилося до мінімуму. Став можливим рівноцінний зворотній зв'язок. Диференціонувався склад самої "громадськості". Все це вимагає від Церков нового підходу до зв'язків з громадськістю з урахуванням знамень часу, які дає нам наша сучасність. Тому тема "Церква 2.0" сьогодні не тільки модна, але і надзвичайно актуальна».
З програмою конференції ви можете ознайомитись на нашому сайті.