16 грудня у Києві відбудеться ІІ конференція інтернет-євангелистів Media Mobilization. Як і минулого року, вона збере християнських блогерів, журналістів, керівників медіа-служінь церков і християнських організацій, лідерів думок і всіх, хто цікавиться проповіддю християнства через сучасні засоби комунікації.
РОЗКЛАД
10.00-10.30 Відкриття конференції.
10.30-11.15 «Медіа: назад у майбутнє. Інформаційне споживання сьогодні і яким воно буде завтра». Віктор Єлісеєв, генеральний директор маркетингового агентства Quattro Media (Казахстан).
11.15-11.45 «Віддзеркалення релігійної тематики у світських медіа за 2010-2011 рр..: Тенденції та виклики». Тарас Антошевський, директор Релігійно-інформаційної служби України.
11.45-12.00 Кава-брейк.
Потоки
12.15-13.00
1. «Мережевий фандрайзинг або Яндекс.Деньги на добру справу» (Skype-конференція). Марія Грачова, директор з розвитку бізнесу Яндекс.Деньги.
2. «Як зробити привабливою церковну тематику через візуалізацію даних (data-журналістика)» Анатолій Бондаренко, редактор порталу Texty.org.ua.
3. «Добровільний маркетинг: розсилки без спаму – означає бути в тренді». Павло Левушкан, медіа-експерт, головний редактор порталу Baznica.info.
13.00-13.30 Обід.
13.30-14.15.
1. «Ефективний моніторинг: інструментарій і механізми». Володимир Мороз, колишній керівник відділу моніторингу Київської міської ради.
2. «Як управляти репутацією Церкви або християнської організації?» Олександр Доброєр, директор Європейського інституту соціальних комунікацій.
3. «Антикризовий PR і протидія «чорним» інформаційним технологіям». Роман Мальцев, менеджер по роботі з клієнтами Mainstream Communication & Consulting.
14.15-15.00
1. «Медіа і моральність: чи залишилося в ЗМІ місце для моралі?». Віталій Портников, головний редактор телеканалу ТVі.
2. «Онлайн-освіта: від вибору майданчика до підготовки матеріалів для викладання в мережі». Вадим Хурін, капітан, офіцер «Армії Спасіння».
3. «Організація та проведення заходів для преси». Спікер від Mainstream Communication & Consulting уточнюється.
15.00-15.15 Кава-брейк.
15.15-16.00
1. «Що таке "жовта" новина релігійної тематики і чи має вона право на життя». Олексій Шалайський, головний редактор інтернет-версії газети «Дзеркало тижня» і головний редактор сайту «Наші гроші».
2. «Успіхи та провали інформаційної політики Української православної церкви». Влад Головін, редактор відділу «Підприємництво» журналу Forbes України, представник журналу "Фома" в Україну.
3. «Маркетингові принципи та інструментарій продажу ідей та просування проектів». Ігор Дідок, маркетолог.
16.00-16.45
1. «Чому блогери можуть повчитися у журналістів». Сергій Лещенко, журналіст інтернет-видання «Українська правда».
2. «Бог на обкладинках: Релігія в світових суспільно-політичних тижневиках». Вахтанг Кіпіані, головний редактор інтернет-видання «Історична правда» та «Владометр».
3. «Соціальний веб-креатив 3.0». Сергій Мілюков, Leo Burnett Ukraine.
16.45-17.00 Кава-брейк.
17.00-18.45 Панельна дискусія: «Церква і ЗМІ: чи потрібна сучасній журналістиці релігія. Як зробити релігійну тематику цікавою для медіа та аудиторії ». Учасники: Влад Головін, Вахтанг Кіпіані, Олексій Шалайський, представники Церков: о.Ігор Яців, прес-секретар УГКЦ, Максим Васін - виконавчий директор Інституту Релігійної Свободи та інші.
Модератори: Олена Кулигіна, редактор Релігійно-інформаційної служби України, Микола Малуха, спеціальний кореспондент в Україні видання Religo.ru.
18.45- 19.00 – Перерва.
19.00-19.45 Підведення підсумків конкурсу на кращу інформаційну кампанію з просування християнських цінностей.
Закриття конференції.
Для участі у конференції необхідна попередня реєстрація.