Чесно про політику
Обов'язок кожного священнослужителя - рятувати душі людей від підміни доброї волі людини злою волею певних угруповань, які переслідують власні корисливі інтереси, роздмухують з метою поневолення людей безумно сильні емоції, особливо негативні, такі, як страх, ненависть, заздрість.
РІСУ своєчасно ставить питання: "Чи мають Церкви і релігійні організації втручатися у суспільне і політичне життя та яким чином?".
Моя відповідь: так, релігійні організації мають давати моральні оцінки усім важливим подіям суспільного та політичного життя, радити людям бути максимально самостійними у діях та судженнях і вирішувати усі життєві питання з Богом в душі.
Наша Українська Душевна спільнота вважає за необхідне постійно показувати приклад незалежності та виваженості у ставленні до таких подій, оскільки люди мають берігти Божий дар суверенітету особистості та не піддаватися на маніпулятивні технології, спрямовані на позбавлення людей влади над собою, володіння собою, вірності собі.
Обов'язок кожного священнослужителя - рятувати душі людей від підміни доброї волі людини злою волею певних угруповань, які переслідують власні корисливі інтереси, роздмухують з метою поневолення людей безумно сильні емоції, особливо негативні, такі, як страх, ненависть, заздрість.
Ми маємо вчити людей самостійно відрізняти добро від зла, виявляти добру волю та прагнути досконалості в суспільному та політичному житті й творити добро своїми силами за Божим благословенням, не сподіваючись на те, що світ може стати кращим сам собою просто від здійснення наших бажань якоюсь міфічною золотою рибкою з мандатом суспільної довіри.
Іншими словами, роль релігійних організацій у суспільному та політичному житті полягає в тому, щоб не дозволити людям творити ідолів та воювати за тотеми, а звільнити людські душі у спілкуванні з Богом.
* * *
Слід підкреслити, що, на мою думку, безумство негативних емоцій та сліпа довіра спрощеним оцінкам - це зараз головні антагоністи моралі. Наш досвід духовності, душевного самоконтролю віруючих дає нам неоціненну можливість критично сприймати всі скоростиглі суспільні течії, протистояти аморалізму різних мутацій вірусу гріховної простоти, який епідемічно "об'єднує" дезорієнтовані матеріалістичними "цінностями" уми.
Яскравий приклад - рух "Чесно". Я знаю, що кажу непопулярні речі, але цей рух штовхає суспільство у прірву авторитаризму, роздмухуючи вогнище зневаги до всіх політиків.
У політичному житті по-справжньому чесно або підтримувати рішення політиків, або самому йти в політику та приймати правильніші рішення.
Абсолютно нечесно замість обговорення суспільно важливих рішень обговорювати сміхотворні стереотипи та деталі особистого життя політиків, які переважно не стосуються по суті їх політичної діяльності.
Якщо всі люди, включаючи навіть інтелектуалів, не цікавляться по суті політичними рішеннями, не хочуть нічого знати про реальні інструменти політики і права та дратуються від найменших персональних недоліків політиків, влада природно стає замкненою кастою, схильною до жорстоких рішень, зневажливою до громадян, які явно не готові до серйозного діалогу про суспільне благо. А це є ознакою безумства народу, і зрештою безумний народ, що не може порозумітися навіть з власною владою - неминуче знищує себе.
Тому я виношу на суд читачів цього блогу у межах теми "Демократія по-українськи" моральне визначення віруючих в найвищу цінність людини стосовно руху "Чесно".
* * *
Українська Душевна спільнота, здійснивши релігійний обряд визначення добра і зла, визнала злом громадянський рух «Чесно»; визнала злом критерії доброчесності народних депутатів України та кандидатів у народні депутати України громадянського руху «Чесно»; визнала злом оцінку доброчесності народних депутатів України та кандидатів у народні депутати України громадянським рухом «Чесно».
Відповідно до визначення Хранителя віри (повний текст цього документу можна прочитати на сайті Храму Божественного Одкровення) народні депутати України та кандидати у народні депутати України, які звинувачені у недоброчесності нині або звинувачуватимуться у недоброчесності в майбутньому рухом «Чесно» – є вільними від усіх звинувачень у недоброчесності, висунутих громадянським рухом «Чесно». За Божою волею благословенні усі громадяни вірити в себе і бути мудрими, благословенні політики та громадські діячі творити добро конкретними добрими справами та реальними пропозиціями, вигідними для всіх зацікавлених осіб, досягати домовленостей та взаєморозуміння з усіма людьми, утверджувати і розвивати право як соціальний контракт, долати зло зневаги до опонентів та інакомислячих і зло надуманих обвинувачень, що грунтуються на одних припущеннях.
Процес визначення добра і зла тривав один місяць. У ході процесу було розіслано поштою 477 листів народним депутатам України та учасникам руху «Чесно» із пропозиціями надати свої доводи по суті процесу. Свої доводи надали лише народний депутат І. Г. Кириленко та ініціатор руху «Чесно» О. Рибачук. Доводи І. Г. Кириленка про неправильність даних руху «Чесно» щодо частоти відвідувань ним пленарних засідань парламенту були перевірені та документально підтвердилися. Доводи О. Рибачука були визнані виявом гріхів обману та зневаги.
Громадянський рух «Чесно», який оголосив недоброчесними 447 народних депутатів України, визнано злом, оскільки діяльність руху «Чесно» не переслідує мети творення добра, супроводжується обманом і спрямована на посилення зневаги виборців до народних депутатів та кандидатів у народні депутати України. Встановлено факти фальсифікації результатів опитування громадської думки (критерії громадського інтересу до новин видаються за критерії доброчесності політиків), виявлено, що політики визнаються винними у правопорушеннях і тому недоброчесними на підставі неперевірених пліток та неточних даних про дисциплінарні погрішності, які не можуть бути показником особистої доброчесності людини чи якості роботи політика як захисника інтересів виборців.