На Сумщині оштрафували священика УПЦ МП, який розпалював релігійну ворожнечу

31 травня, 15:47
Суспільство
На Сумщині оштрафували священика УПЦ МП, який розпалював релігійну ворожнечу - фото 1
Конотопський міськрайонний суд Сумської області визнав настоятеля Петро-Павлівського храму села Салтикове винним у розпалювання релігійної ворожнечі та ненависті, а також образі почуттів громадян у звʼязку з їхніми релігійними переконаннями.

Про це повідомляє «Судовий репортер» із посиланням на вирок від 29 травня.

Із вересня 2023 і до початку квітня 2024-го на своїй сторінці у Facebook священик репостив матеріал, які зображували керівництво і вірян Православної Церкви України у виключно негативному світлі.

«В этот раз, одиозный митрополит отпраздновал по старому стилю» Рождество Пресвятой Богородицы»; «И это бесовское действо, это ломки души, они называют музыкой и искусством? ПЦУ в своїм репертуаре…»; «Цель думаю, была одна в очередной раз осквернить Лавру», – йшлося у публікаціях.

Також настоятель поширив відеоролик із монологом дівчини: «Це злість, агресивна сила, відбирання/присвоєння чужого, це не збудувати своє, а прийти силою, зі зброєю, з болгаркою, слізогінним газом… забрати храми УПЦ, на все готове. Це мародерство».

В іншому відео двоє молодиків провоктивними рухами тілом демонструють своє негативне ставлення до віруючих і вигукують: «Це прихильники ПЦУ… Біснуваті, недоумки…?!! Послухайте, що вони вигукують… Цього вам не покажуть у марафоні «Єдині новини».

Ще один поширений відеоролик супроводжується текстом: «Священик, автор YouTube-каналу BORODA розповідає, як його вербували до ПЦУ та чим усе закінчилося».

Ці публікації переглянув громадянин, його почуття були ображені і він звернувся до правоохоронних органів і його визнали потерпілим.

У підготовчому судовому засіданні настоятель вину визнав повністю, говорив про щире щиро розкаяння і просив затвердити угоду про примирення із потерпілим.

Священика оштрафували на 8500 гривень. Мобільний телефон, з якого він робив публікації у Facebook, конфіскують у дохід держави як знаряддя злочину.