Патріарший паломницький центр УГКЦ переформатовує паломницькі пріоритети «на в’їзд»
КИЇВ – Робота «на в’їзд», тобто організація паломництва святинями, що знаходяться на території України, є пріоритетною для Патріаршого паломницького центру, – повідомив в інтерв’ю Департаменту інформації УГКЦ керівник виконавчої робочої групи Патріаршого паломницького центру УГКЦ Дмитро Мироненко.
За його словами, сьогодні із п’яти тисяч туристичних структур, які функціонують в Україні, лише 5% працюють «на в’їзд». Схожа тенденція існує і в роботі з паломниками. До квітня цього року виконавча робоча група розробить і паспортизує паломницькі маршрути, які запропонує широкому загалу паломників.
«Важливо, щоби вироблені нами маршрути були придатні не лише для різних конфесій, а й могли претендувати на всеукраїнський статус, – зауважив керівник виконавчої робочої групи. – Маючи технічний паспорт, кожен гід може взяти його і поїхати по маршруту. Наша ідея полягає у тому, щоб скористатися з цього могла кожна людина. Щоб з цього могли скористатися в тому числі і ці 5 тисяч туристичних структур, які працюють в Україні».
Як повідомив Д. Мироненко, Патріарший паломницький центр розробляє як виключно паломницькі маршрути, що стосуватимуться відпустових днів, так і релігійні маршрути, які включатимуть відвідання і паломницьких святинь, і цікавих для туриста краєзнавчих пам'яток.
Детальніше про напрацювання Патріаршого паломницького центру УГКЦ, роботу моніторингової групи, яка протягом останнього місяця побувала у розташованих на Заході України 44 святинях Церкви, створення інтегрованого веб-ресурсу для паломників, розробку паломницьких маршрутів – в інтерв’ю керівника виконавчої робочої групи Патріаршого паломницького центру УГКЦ Дмитра Мироненка.
Патріарший паломницький центр УГКЦ був створений 8 травня 2009 року при Патріаршій курії УГКЦ Декретом Патріарха Любомира, беручи до уваги ініціативу Патріаршого товариства святого Рівноапостольного Великого київського князя Володимира, задля кращої організації паломницької діяльності УГКЦ та належного забезпечення прочанських духовних потреб.