Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві» відбудеться 4-5 травня у Львові. До участі у конференції запрошуються журналісти, священнослужителі, представники церковних прес-служб, християнських видань, телестудій та інтернет-сайтів, а також блогери-християни.
Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві» відбудеться 4-5 травня у Львові. До участі у конференції запрошуються журналісти, студенти факультетів журналістики, священнослужителі, представники церковних прес-служб, християнських видань, телестудій та інтернет-сайтів, а також блогери-християни та інші зацікавлені.
Як РІСУ повідомляла раніше, конференція робитиме акцент на подолання кризи у релігійній журналістиці та комунікаціях між Церквою і мас-медіа. Фахівці журналісти, медіа-менеджери та спеціалісти зі зв'язків з громадськістю допоможуть знайти відповіді на виклики, перед якими сьогодні стоять релігійні конфесії та християнські організації.
Програма конференції
П’ятниця, 4 травня
9.00 – 9.30 Реєстрація.
9.30 Відкриття конференції. Тарас Антошевський: «Церква у потязі інформаційного суспільства: запізнілий пасажир чи машиніст?»
10.00- 10.30 о. Борис Ґудзяк «Християнство в постмодерному світі: роль медіа».
10.30 – 11.00 перерва на каву.
11.00- 12.00 о. Марек Ґанцарчик (часопис „Gość Niedzielny”, Польща): «Християнське видання, яке визначає стандарти якісної журналістики».
12.00 – 13.00 Андрій Куликов: «Етичні стандарти журналістики: український контекст».
13.00 – 14.00 Вахтанг Кіпіані: «Чи може нішеве видання бути успішним».
14.00 – 15.00 обід.
15.00 – 16.00 Ігор Дідок: «Церковний маркетинг: вхід в епоху трансформацій».
16.00 – 17.00 Роман Мальцев, Mainstream: «Церква і громадськість: як не ховати голову в пісок».
17.00 – 17.30 перерва на каву.
17.30 -18.30 Павло Лєвушкан (Латвія) «Управление репутацией организации в Интернете».
18.30 – 19.30 Олександр Доброєр: «Інфосерфінг або як осідлати інформаційну хвилю.
Культурно-розважальна програма.
5 травня, субота. Секційний день
|
журналістика |
Медіа-менеджмент |
Робота церковної прес-служби, PR |
10.00 – 11.00 |
Отар Довженко: «Як писати новини – практикум». |
Ігор Балинський (ZIK, Zaxid.net) – «Як створити дієздатне інтернет-видання» |
Вікторія Бриндза, pro.mova: «Як "продати віру"?» |
11.00 – 11.30 Перерва на каву |
|||
11.30 – 13.00 |
Отар Довженко: "Як написати цікаву новину з нецікавої події" |
Микола Шейко: («Український тиждень» та ін.) «Чи може в Україні бути комерційно успішним релігійне видання». |
Наталья Жилинкова, Mainstream: «Особенности работы пресс-службы во время кризиса».
|
13.00 – 14.00 обід |
|||
14.00 – 15.00 |
Влад Головін (Forbes): "Як взяти цікаве інтерв'ю і правильно до нього підготуватись". |
Руслан Краплич: «Фандрейзінг: Де знайти гроші на вашу ідею». |
Андрей Буркеня,Mainstream: «Практические методы борьбы со слухами». |
15.00 – 16.00 |
Катерина Щоткіна («Дзеркало Тижня»): релігійна публіцистика - чи може вона бути цікавою на широкий загал |
Руслан Краплич «Фандрейзінг: Де знайти гроші на вашу ідею». |
Александр Велиготский, Mainstream: «Докризисная подготовка, или как встретить кризис во всеоружии?» |
16.00 – 16.30 Перерва на каву |
|||
16.30 – 18.00 |
Панельна дискусія: «Що прийнятне для тих, хто пише про релігію» |
Обговорення: фінансові моделі існування християнських ЗМІ (Руслан Краплич, Анатолій Бабинський, Влад Головін, о. Микола Мишовський, Павло Лєвушкан) |
Case study (разбор кризисных ситуаций участников конференции)– команда Mainstream, Вікторія Бриндза (pro.mova), Олена Кулигіна (РІСУ) |
18.00. Вручення журналістської премії ім. блаженного Кароля Войтили. Закриття конференції. |
Проживання (за потреби) оплачується окремо. Організатори готові допомогти зареєстрованим учасникам знайти бюджетні варіанти поселення.
Партнери і спонсори конференції:
Якщо ви бажаєте долучитись і підтримати конференцію – інформаційно чи фінансово – просимо звертатись до організаторів за контактами, наведеними нижче.
За додатковою інформацією можна звертатися: pr.risu@gmail.com, тел.: 067 18 06 777.
Плановану кількість учасників конференції перевищено, тому на даний момент ми змушені припинити реєстаріцю. Якщо з'являться додаткові можливості прийняти більшу кілкість учасників, реєстрацію буде продовжено. |
Також запрошуємо на сторінку конференції у Facebook, де можна поставити будь-які питання організаторам чи дізнатись подробиці програми та докладну інформацію про спікерів та партнерів, партнерів та почесних гостей конференції