Депутати Київради затвердили концепцію розвитку зовнішньої реклами на території столиці.
"Тепер встановити будь-яку рекламну конструкцію де завгодно не вдасться. Розміщення рекламних засобів буде чітко регламентовано", - підкреслив заступник голови Київської міськдержадміністрації Олександр Пузанов.
Відповідно до концепції, у місті вводяться п'ять форматних зон з розміщення реклами. У нульовій зоні заборонено встановлення будь-якої зовнішньої реклами. До цієї зони належать території буферних зон архітектурно-історичних заповідників - Софії Київської та Києво-Печерської лаври, а також території, прилеглі до видатних пам'яток історії та архітектури.
Зокрема, зовнішню рекламу буде заборонено розміщувати на Андріївському узвозі, біля Михайлівського та Володимирського соборів, Андріївської та Кирилівської церков, Маріїнського палацу, Золотих воріт.
Крім того, рекламні засоби заборонено розміщувати біля будівель органів державної влади та місцевого самоврядування.