Розбитий метровий хрест з розп’яттям отримав в аеропорту український паломник, який повернувся вчора ввечері зі Святої землі. Він вважає, що його розтрощили в ізраїльському аеропорту «Бен-Гуріон» працівники авіакомпанії Ель Аль.
За словами власника святині, директора Паломницького Центру Матері Божої Неустанної Помочі Володимира Клименка, працівники аеропорту не дозволили йому взяти із собою хрест у ручний багаж. «Попри мої наполягання в аеропорту мені не дозволили взяти хрест із собою у ручний багаж. Більш того, мене запевнили, що його обережно перевозитимуть. Я погодився, але після приземлення мені видали не хрест, а його шматки», – каже паломник. Хрест йому подарував його арабський товариш із Вифлеєму.
Працівники служби розшуку багажу у Борисполі розповідають, що глумління над християнськими святинями, зокрема хрестом, мали місце і раніше. «За час моєї праці в аеропорту це вже другий випадок. Колись священики везли великий хрест, і після перевезення він також був розбитим», – розповідає один із працівників Олексій Макаренко.
У службі розшуку багажу пояснюють, що відповідальність за багаж несе авіа-перевізник. В представництві авіакомпанії на летовищі паломника відіслали до головного офісу і пообіцяли, що після успішного розгляду питання він зможе отримати грошову компенсацію. Володимир Клименко написав заяву і зафіксував фотоапаратом шматки розбитого хреста.
У представництві авіакомпанії кажуть, що хрест не можна було забирати у загальний багаж. «Мене там не було і я не знаю, чому так сталося. Це дуже крихка річ, яку не можна було класти у багажник, і якщо вже поклали, то треба було його добре опакувати», – каже працівниця представництва авікомпанії на київському летовищі.
Паломник вважає, що над хрестом поглумилися навмисно. «Це добротно зроблений метровий хрест. Зрештою, навіть, якщо б це і справді була крихка річ, – це святиня, і коли вони беруть її у загальний багаж, то мають нести за це відповідальність», – каже Володимир Клименко.