Львівське видавництво «Свічадо» стало переможцем першого конкурсу «інформаційна кампанія року по просуванню християнських цінностей», який провела компанія Mainstream Communication & Consulting в рамках медіа-конференції «Медіа Мобілізація». Оголошення переможців конкурсу відбулось 16 грудня в Києві.
Як зазначили ініціатори конкурсу, одним із його завдань було створити майданчик, де можна представляти і оцінювати християнські інформаційні кампанії, обговорювати переваги і помилки різних проектів та інформаційно-просвітницьких інціатив. Все це, на думку організаторів, може допомогти підвищити професійний рівень інформаційних кампаній, які проводять християнські спільноти.
Перший конкурс на кращу інфокампанію оцінив активність християн у медіа сфері, визначив найкращі проекти, які стануть стандартом і точкою відліку для майбутніх медіа-активістів, - зазначено в мотиваційній частині конкурсу.
Підбиваючи підсумки конкурсу, Андрій Буркеня, менеджер по роботі з клієнтами компанії Mainstream Communication & Consulting, повідомив, що участь у ньому взяли 8 загальноукраїнських та регіональних проетів. Оцінювали подані проекти визнані спеціалісти – журналісти, маркетологи, піарники. Кожна кампанія оцінювалась експертами за кількома критеріями:
Найкращим проектом була визнана інформаційна кампанія візиту в Україну о.Ксаверія Кнотца (автора книги «Секс, якого не знаєте. Для подружніх пар, які люблять Бога». Ініціатором проекту виступило львівське релігійне видавництво «Свічадо» за підтримки Релігійно-інформаційної служби України.
Як розповідає менеджер проекту Олена Кулигіна, представник редакції РІСУ, в рамках інформаційної кампанії довкола візиту о.Ксаверія Кнотца, окрім очевидного бажання продати видану книгу «Секс, якого не знаєте», видавництво «Свічадо» поставило кілька важливих завдань, серед яких:
Говорячи про результати кампанії, її організатори зазначили, що запропоновані медіа-заходи та комунікаційні рішення, а також епатажний образ о.Ксаверія Кнотца дозволили через ЗМІ (телебачення, пресу, радіо, Інтернет і соціальні медіа зокрема) широко представити християнську науку про сім`ю, шлюб, вірність, духовну, душевну і фізичну єдність подружжя і акцентувати увагу на біблійних цінностях – у прийнятній для світської аудиторії формі, через доступні для неї канали комунікації.
"Я дуже вдячна організаторам за чудову ідею такого конкурсу. Сподіваюсь, що церковні організації та їхні прес-служби зможуть використати наш досвід і методику роботи в своїх проектах, популяризуючи християнські цінності в українському суспільстві, вдячна пану Богдану Трояновському за його відкритість до інновацій і надзвичайно цікавий і приємний досвід спільної роботи над проектом", - зазначила Олена Кулигіна.