Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві», яка відбудеться 4-5 травня у Львові, об’єднає понад 150 журналістів, церковних лідерів, представників церковних прес-служб, редакторів релігійних видань, студентів факультетів журналістики, а також інтернет-активістів та блогерів.
Серед головних завдань конференції – налагодження комунікації між представниками світських те релігійних видань, церковних прес-служб, а також підвищення якості релігійної журналістики. Основний фокус доповідачів буде на подоланні кризи у релігійній журналістиці та комунікаціях між Церквою і мас-медіа. Провідні експерти – журналісти, медіа-менеджери, фахівці з маркетингу та Public Relations під час майстер-класів та тренінгів допоможуть колегам з релігійних видань та прес-служб знайти відповіді на виклики, перед якими сьогодні стоїть Церква.
Від церкви очікують надію та підтримку, разом з тим, це не має бути просте заспокоювання та присипляння. Спроможність церкви достукатися до людей в інформаційну добу буде визначатися не лише користю та цікавістю своїх повідомлень, а й готовністю (потенційних) вірних їх "спожити".
Для того, щоб виконати свою місію церкві доведеться старатися ще більше, ніж раніше, і в цих стараннях і адаптації форми важливо не загубити зміст. І тут ми готові допомогти», - коментує свою участь у конференції директор експертної компанії pro.mova Вікторія Бриндза.
Нагадаємо, серед партнерів конференції – Магістерська програма з журналістики УКУ та Інститут екуменічних студій УКУ, PR-компанія Mainstream Communication & Consulting та Експертна компанія pro.mova, суспільно-релігійний католицький часопис CREDO, Інститут релігійної свободи, Одеська Народна Церква; Альянс «Україна без сиріт»; Видавництво «МІСІОНЕР»; Магазин інтелектуальної книги «Архе», Журнал "Вісник благодійництва", а також Паломницький центр «РАФАЇЛ».
Під час конференції, окрім загальних пленарних виступів, передбачена робота в групах, майстер-класи, круглі столи та дискусії у трьох секціях: «Журналістика», «Медіа-менеджмент та фандрейзінг» і «Public Relations і робота прес-служби».
Також під час медіа-форуму відбудеться нагородження лауреата Премії для релігійний журналістів ім.Блаженного Кароля Войтили, а також оголошення конкурсу на кращу публікацію на соціальну тематику.
Серед спікерів:
З розкладом конференції можна ознайомитись на сайті РІСУ.
Для участі в конференції необхідно зареєструватись та до 27 квітня надіслати реєстраційний внесок ( 300 грн. - оплата за два дні, включає реєстраційний пакет, кава-паузи та обіди).
Для реєстрації: pr.risu@gmail.com, тел.: 067 18 06 777.
Також запрошуємо на сторінку конференції у Facebook, де можна поставити будь-які питання організаторам чи дізнатись подробиці програми та докладну інформацію про спікерів, партнерів та почесних гостей конференції.