Фонд "Добрий самаритянин" з Одеси став партнером проекту ISOLATED/ІЗОЛЬОВАНІ, мета якого є допомога людям, котрі через карантин опинилися у вимушеній ізоляції. Проект ініціювало креативне агентство MAKE SENSE, а його партнерами вже є МОЗ України, Карітас-Київ, Veterano Service.
Особлива увага в проекті приділяється хворим самотнім людям похилого віку, дітям-сиротам, сім’ям, які знаходяться у складних життєвих обставинах, людям з інвалідністю тощо. Його мета: нагадати про те, що ізольовані люди живуть поруч і потребують нашої допомоги.
Одесити долучаються до загальноукраїнської акції зі своїм проектом: «Збери добрий подарунок» — для тисячі сиріт з інтернатів, дитячих будинків та дітей з особливостями розвитку. І йдеться власне про іменні дарунки.
Методика збору подарунків та їх доставки відбувається наступним чином:
«Проєктом "Збери добрий подарунок" ми вкотре спробуємо вирішити кілька питань, – говорить Наталія Терехова, адміністратор фонду «Добрий Самаритянин». – Очевидно, по-перше, це – здійснення конкретних мрій конкретних дітей, а не усякої всячини, яка нам, дорослим, до вподоби чи здається доцільною. По-друге, усиновлення — за шість років проекту відбулося 64 (!) випадки усиновлення. А також наставництво, наприклад, допомога в отриманні місця роботи чи здобуття освіти після інтернату. І, по-третє, знову ж таки — конкретна допомога конкретним інтернатам».
«Cирітство – біда нашого суспільства. Спадщина радянського минулого. Як відомо, у цивілізованих країнах немає інтернатів. Тому наша увага спрямована сьогодні на цих дітей, а тим більше – наша причетність до змін у їхньому житті через усиновлення та наставництво – це якість українського суспільства завтра і його руху вперед, — зазначає Кирило Терещенко, власник креативного агентства MAKE SENSE — ініціатора проекту ISOLATED/ІЗОЛЬОВАНІ.
У цей складний період – пандемії та економічної кризи – багато хто потребує допомоги. "Ми також нагадуємо про тих, хто живе поряд з нами, — розповідають організатори проекту. — Плакати ISOLATED – cаме про це. До речі, вони набули різдвяного оформлення".
Отже, допомога – у три кроки:
"Передноворічно-різдвяний час – час благодійності. І див. Дива ці часто приходять через наші серця і руки", — нагадують в агентстві MAKE SENSE.