Created with Sketch.

Церква і медіа повинні навчитися бути партнерами, – Мирослав Маринович

04.05.2012, 13:12

Мирослав Маринович зауважив, що з кожним роком журналістика, яка торкається релігії, стає якіснішою.

Церква і медіа повинні набратися таланту терпіння та стати відповідальними партнерами. Таке побажання під час конференції «Церква в інформаційному суспільстві», яка триває в УКУ, висловив віце-ректор УКУ Мирослав Маринович.

«Церкві не просто жити у модерному дискурсі. Вся історія і вся традиція часто спонукає Церкву бути над суспільством , а не поряд з ним.  Очевидно, що це неправильно, з цим треба прощатися, бо такий процес є негармонійний, а часом і болісний. Це завдання є важким не лише для Церкви, але й для медіа», – сказав він.

Мирослав Маринович  зауважив, що з кожним роком журналістика, яка торкається релігії, стає якіснішою.

«Слава Богу, ми пройшли той етап, коли на початку 90-их в одній газеті, у фразі замість «єрейських свячень» написали «єврейські». Сьогодні зріс професіоналізм, але цього ще мало. Потрібне відчуття партнерства. Я бачу це партнерство, зокрема, в тому, щоб медіа та Церква спільно ставали глашатаями та провідниками цінностей», – наголосив віце-ректор УКУ.

«Цінність - це не лише справа Церкви, це також сфера медіа, бо вони самі страждають від того, що в суспільстві цінності відсутні. Тому я бажаю обом сторонам щирого та відповідально партнерства», – підсумував Мирослав Маринович.

Читайте також
Іконографія Богородиці Ікона Холмської Богородиці: найстарша збережена ікона в Україні
13.11.2020, 13:30
Іконографія Богородиці Іконографічні типи богородичних ікон та їх особливості
02.06.2020, 14:48
Іконографія християнських свят Українська іконографія святого Юрія Змієборця та Переможця
06.05.2020, 13:37