Кіровоградський священик УПЦ (МП) у соцмережах прославляє Росію та постить Жириновського
На сайті Кіровоградської єпархії УПЦ (Московського Патріархату) систематично публікуються новини про їхні добрі справи - допомога малозабезпеченим, проведення духовних бесід з молоддю, і навіть допомога нашим військовим.
Але це публічна позиція, а що ж з особистою?
Як з’ясували журналісти сайту Рідний Кіровоград, на своїй сторінці «Вконтакте» священик Кафедрального собору Кіровограда Володимир Кашлюк і раніше активно розміщував проросійські постери з розряду «Кримнаш!», Пропагандисткі ролики з виправданням анексії Криму, а тепер і зовсім перебрався на окупований півострів (тепер містом проживання зазначений Судак і російський номер телефону ) і вітає користувачів соцмережі з Днем народної єдності Росії і постить відео з Жириновським, де він захисників України називає катами.
Ще один священик з с.Високе Байраки Олександр Федотов в мережі «Однокласники» має одного друга з Росії Руслана Коннова, який систематично розміщує антиукраїнську пропаганду і закликає допомагати «Новоросії».
Так, будемо об'єктивні, говорять журналісти, - ми не можемо відповідати за всіх друзів в соцмережах і за те, що вони пишуть на своїх сторінках. З іншого боку, якось вдалося поспілкуватися з односельчанами о. Олександра, яким вже давно відомо про його проросійські пристрасті, про які багато дізналися саме 9 травня. Так, в цей день в 2014 році батюшка, виступаючи перед людьми, всіляко виправдовував російську агресію проти України, за що фактично був обсвистаний. У 2015 році на 9 травня до Федотова приїжджали козаки у формі, дуже схожій, зі слів місцевих жителів, на форму російських козаків. Люди, злякавшись можливого захоплення місцевого храму, навіть викликали міліцію, якої, за словами очевидців, приїхало кілька машин з бойовою зброєю. Дивно, що ця подія була «зам'ятою» і про це ми дізналися тільки зараз.
Свою неоднозначну громадську позицію висловив і єпископ Олександрійський Боголеп на останніх громадських слуханнях з приводу перейменування Кіровограда, пропагуючи імперське назву «Єлисаветград». І якщо для політиків пропаганда «Єлисаветграда» всього-лише політична гра на почуттях громадян, які симпатизують милозвучною назвою, то для Московського Патріархату - повернення до назви міста, яке він мав за часів царів і безмежної влади російської церкви, є питанням ідеологічним, резюмують кіровоградські журналісти.