Міжконфесійна молитва за мир в Україні прозвучала у костелі св. Миколая у Києві
Опісля відбулася молитва та зустріч з братами з Тезе (Франція). До України їх прибуло троє: брат Метью, очільник спільноти, брат Бенуа, координатор спільноти в Україні, та брат Норберт, який в Україну прибув уперше. Про це повідомили РІСУ у парафії костелу св. Миколая.
Брат Метью розповів, що вони здійснили це паломництво, щоб бути з українським народом у цей складний період його історії: «Нелегко вам прибути тепер до Франції, то ми прибули до вас. Ісус знає своїх овець, Він знає все про нас, про наші радості і слабкості, про наші страхи. Ми не маємо його боятися, ми можемо бути самими собою перед Ним».
Брати розповіли, що їхня дорога до столиці вела через Львів, Тернопіль та Житомир: «Ми були в Ірпіні, Бучі і бачили результати страждань. Нас вразив маленький Артем, що плакав у школі в Житомирі, і його усмішка, коли ми з ним зустрілися. Ми хочемо перебувати з вами в радощах і стражданнях. Бо ваше щоденне життя продовжується і потрібно робити все, щоб діти і молодь могли нормально жити. Завтра ми повертаємося до Франції, але ми вас не забудемо, ми любимо вас, ми передамо ваше свідчення тим, кого зустрінемо в Тезе».
Брати запевнили про невпинну молитву за повернення костелу. Брат Бенуа зазначив, що роками молодь Римо-Католицької Церкви, Греко-Католицької Церкви, Православної і протестантських Церков заносить свою молитву до Бога з цього місця.
Організатори молитви, що вже знали сумну долю цього костелу, запитували, чому він досі не повернутий парафіяльній спільноті. За їх словами, жоден інший храм Києва не був так знищений і ще й досі не повернутий вірянам.
Настоятель парафії о. Павло Вишковський ОМІ сказав, що має дуже просту відповідь, чому костел так знищений, бо його досі не повернули парафії. Не лише стіни храму, але жива парафія, яка складається із понад 500 людей присутніх на недільній Євхаристії, страждає через брак доброї волі і дій, чи радше бездіяльності тих, від кого залежить вирішення питання юридичного повернення костелу парафіяльній спільноті.
«Це чиста політика та цинічна демонстрація Церкві, хто тут господар. Одні цю святиню у парафії вкрали, а інші успадкували вкрадене й відгородилися законами так, щоб досі безперешкодно володіти краденим. Безбожна "державницька позиція" - законно володіти краденим. Тобто, закон захищає не власника майна, а тих, хто обікрав власника. І такий стан речей, на жаль, від років принижує віруючих людей в Україні, чого наглядним прикладом є цей наш костел св. Миколая» - наголосив настоятель римо-католицької парафії Києва.