"Церква і ЗМІ: ефективна співпраця" – тренінг для журналістів та Церков Південного регіону України
11-12 березня 2011 року Релігійно-інформаційна служба України спільно з Koch Foundation, Управлінням Церков Південного регіону союзу «Церква Божа України» та Асоціацією християнських церков Таврійського краю проведе 2-денний семінар-тренінг на тему «Церква і ЗМІ: ефективна співпраця».
Тренінг відбудеться у місті Нова Каховка, Херсонської області. До участі запрошуються учасники з Херсонської, Миколаївської області, Запорізької областей, АР Крим та інші.
Загальний план тренінгу:
1. Образ Церкви у суспільстві: ЗМІ як основний чинник формування громадської думки про Церкву.
2. Зв'язки з громадськістю (PR) на службі Церкви:
- PR – це не реклама і не пропаганда: що таке PR і чому він потрібен будь-якій організації?
- Приклади використання PR-інструментів Церквами та християнськими громадами: український та світовий досвід.
- Перша особа під прицілом журналістів.
3. Організація роботи церковної прес-служби:
- Структура та функції прес-служби.
- Налагодження внутрішньої і зовнішньої комунікації.
- Підготовка якісних прес-документів (прес-анонс,-реліз, пост-реліз).
- Прес-секретар: особлива місія.
4. Внутрішньоцерковні канали комунікації:
- Як зробити християнське видання конкурентноспроможним.
- Телебачення як інструмент Бога та Церкви.
- Як знайти свою інформаційну нішу.
5. Церква та світські ЗМІ – не вороги, а партнери:
- Як сформувати власну базу даних медіа-контактів;
- Як створити цікавий медіа-привід;
- Інтерв'ю: ЩО і ЯК говорити, щоби бути почутим і зрозумілим;
- Специфіка співпраці з різними видами ЗМІ;
- Особливості медіа-заходів (прес-конференції, брифінги, прес-сніданки, прес-тури, конференції, круглі столи і т.д.).
6. Інтернет – сучасний ареопаг для Євангелізації:
Церковний веб-сайт.
Блогінг, WEB 2.0 - сучасний канал комунікації для Церкви.
У програмі передбачені майстер-класи і тренінги.
З питань щодо участі звертайтесь за телефоном: (067) 553-34-68 Юрій Маринчак, або за електронною адресою: [email protected]
Спікери:
Олена Кулигіна, м. Львів. Редактор РІСУ, журналіст, керівник навчального курсу "Зовнішня комунікація релігійних організацій", викладає «PR для Церков» та «релігійну журналістику» в Інституті Екуменічних студій УКУ. Керівник медіа-кампаній «Візит в Україну триразового чемпіону світу з Кунг-фу Тоні Ентоні», «Ксаверій Кнотц, монах, що пише про секс, - сенсація Львівського форуму видавців», «XII Національний з'їзд молоді Церков ХВЄ України у Малині» та ін.
Мар’яна Карапінка, м. Львів. Заступник директора Релігійно-інформаційної служби України з питань розвитку, англійський редактор РІСУ, прес-секретар ректора Українського Католицького Університету. Отримала богословську освіту в Лювені (Бельгія), та журналістську у Львівському національному університеті ім. І.Франка. Працювала в консалтинговій компанії «Promova».
Ірина Матвієнко, м. Київ. Редактор, сценарист, журналіст та співзасновник телевізійної студії «VitaGraf». Автор науково-дослідницької роботи «Проблеми висвітлення релігійної тематики в світських інтернет-виданнях». За освітою філолог, редактор, видавець та журналіст.
Автор сценаріїв документальних фільмів, головний редактор телевізійних програм «Призначення» (2007 - 2008), «Дім живих історій» (ТРК «Еммануїл», 2005-2010), «Клуб-700 інтерактив» (Еммануїл, 2010), «Клуб-700» (Еммануїл, 2010).
Дипломант Фестивалю V Міжнародної конференції християнських теле-радіожурналістів, м. Москва, 2003 р.; призер Всеукраїнського телефестивалю «Відкрий Україну!», м.Київ, 2008 р.