У Римі проходять короткотермінове стажування 300 прес-секретарів церковних установ
РИМ – «Виразна і чітко визначена ідентичність Церкви є її козирем в ЗМІ», – під таким гаслом в Римі розпочалася триденна підготовка 300 прес-секретарів церковних установ. Серед лекторів – викладачі Папського Університету Святого Хреста, а також фахівці з позацерковних середовищ. Своїм досвідом діляться також журналісти-ватиканісти, серед яких є представники з New York Times, Frakfurter Allegemeine Zeitung чи Corriere della Sera, а також прес-секретарі єпископатів США, Італії і Словаччини. Про це повідомляє Milites Christi Imperatoris з посиланням на Радіо Ватикан.
На підготовці присутні також представники Ватикану, в тому числі директор Прес-бюро отець Федеріко Ломбарді SJ, а також глава Папської Ради у справах соціальної комунікації архиєпископ Клаудіо Марія Челлі. Учасники підготовки працюють над конкретними випадками, як наприклад спосіб представлення церковних скандалів в New York Times, медіа обслуговування папського візиту до римської синагоги, підготовка медіа до Всесвітнього Дня Молоді наступного року в Мадриді, а також подорож Бенедикта XVI до Великобританії. Буде також порушене питання соціальних порталів та можливості, які вони відкривають перед Церквою.
«Церковні бюро інформації повинні у повній мірі прийняти послідовну стратегію комунікації, – сказав на відкритті підготовки професор Хосе Марія Ля Порте. – Вони повинні готувати матеріали для різних видів медіа, як для тих, які церковну тематику трактують всерйоз і готові до глибших роздумів, так і для тих, які є фаст-фудами в ЗМІ: тобто передають найновішу інформацію і в дуже поверхневій формі».
На думку професора римської Santa Croce, церковні речники повинні також стати справжніми партнерами в публічних дебатах, не побоюючись підняття делікатних чи контроверсійних питань. Після кожних таких дебатів слід видати документ, який в ясний і стислий спосіб представляє позицію Церкви на дану тему.