Храм, звідки прогнали священика прихильника Путіна, встигли приватизувати, - адвокат

Храм, звідки прогнали  священика прихильника Путіна, встигли приватизувати, - адвокат - фото 1
Храм в селі Галинівка, що на Волині релігійна громада ПЦУ не зможе отримати, оскільки він уже приватизований.

Таку інформацію оприлюднив сьогодні, 4 лютого, під час перебування в стінах Волинської ОДА адвокат московського священика Олексія Шарана Олексій Чайка.

Як інформує власкор ВолиньUА, адвокат одіозного священнослужителя, який вітав Путіна з іменинами, 4 лютого прибув до Волинської ОДА, де мала відбутися реєстрація статуту церковної громади в Галинівці про перехід у ПЦУ.

По завершенні процедури подання заяви про реєстацію Чайка заявив, що українскій громаді це нічого не дасть. Мовляв, приміщення церкви громада не зможе отримати, оскільки "у нього вже є інший законний власник". Тобто, церква, з його слів, уже приватизована, і є документ на право власності.

При цьому жодних документів, які справді це би підтверджували, адвокат священика УПЦ МП не показав.

На обурливі запитання вірян про те, чи їхній храм "прихватизував" священик Моспатріархату, Олексій Чайка відповів, що ні. Обмовився лише, що храм приватизований не фізичною, а юридичною особою, на яку й зареєстровані речові права на це майно.

Присутній при цому депутат Волинської обласної ради Олександр Пирожик обурився, що такі дії московських попів та їх адвокатів - не лише аморальні, а й втягують українську громаду в подальшу затяжну "юридичну війну". Адже в разі документального підтвердження цієї інформації громаді доведеться юридично скасовувати неправомірно виданий документ на право власності у судовому порядку.

Тим часом настоятель Свято-Покровського храму ПЦУ сіл Овадне та Галинівка, благочинний Оваднівської округи Сергій Місан запевнив, що людям залишилося вже недовго чекатимуть на повернення святині.
Після отримання офіційного документу про реєстрацію статуту громади ПЦУ парафіяни, які власне й зводили цей храм і є його фактичними власниками, зайдуть до нього і почнуть Богослужіння не під храмом, на лютому морозі, як до цього, а у своїй церковній святині.