Карітас України ввійшов до п’ятірки найбільш медійних фондів і громадських організацій
Про це повідомив Департамент комунікацій Карітасу України.
Для медіамоніторингу обрали національні та регіональні онлайн-ЗМІ, інформаційні агентства, сайти організацій та органів влади, ТБ, загальноукраїнські та регіональні друковані ЗМІ та соціальні мережі (Facebook, Twitter, YouTube, Telegram та Instagram). Також відстежували публікації за ключовими словами.
Дослідники дійшли висновку, що, попри зростання уваги медіапростору до ОГС у 2022 році, у 2023-му тренд був швидше низхідним. За винятком вересня 2023 року, місячна кількість згадок про організації зменшувалася протягом року.
Падіння кількості публікацій про ОГС відбулося через зменшення інтересу до їхньої роботи в соціальних мережах, припустили дослідники. У 2022 році зафіксовано 378,3 тисяч згадок у соцмережах, тоді як у 2023 році — 310,9 тисяч, тобто майже на 18 % менше. Інтернет-ЗМІ та друковані видання, навпаки, стали писати про ОГС на 20 % частіше.