Щодо моєї «заборони»

19.10.2023, 21:02
Щодо моєї «заборони» - фото 1
Якщо не враховувати канонічні та лінгвістичні помилки офіційного документу який я отримав з рук митрополита Онуфрія, та відкинути прецедент мого співслужіння з екзархом Вселенського Патріарха — єпископом Команським Михаїлом, яке відбулося три тижні тому. То суть цієї заборони наступна.

Джерело: Фейсбук

Архімандрит Гавриїл Анисимов

Як вже було сказано мною в одному з інтервʼю, керівництво УПЦ — майже повністю копіює всі рішення російської церкви та її очільника. Навіть «час витримки документів в столі» збігається з таймінгом витримки аналогічних документів в мос. патріархії. Для прикладу можна провести паралель заборони архімандрита Кирила Говоруна та моєї заборони.

Відтак, почнемо, хотів би відмітити той не публічний факт, що на минулому тижні я посягнув на святе — звʼязки нашого керівництва з московською патріархією та її представниками.

10 жовтня 2023 року, нашого клірика викликали в благочиння Севастопільського округу, благочинний — прот. Сергій Халюта. Під час бесіди прот. Сергієм та представником фсб (так, не дивуйтеся, такий представник був на цій бесіді) було озвучено "цікаві" тези стосовно нашого монастиря, його переходу в рпц та вирішення цього питання з керівництвом нашої церкви (УПЦ). Цього ж дня, ввечері, клірику нашої обителі було повідомлено про те що 11 жовтня 2023 року в монастир прибуде «комісія» (склад якої невідомо ким погоджений) на чолі з єпископом Бахчисарайським Калініком (Чернишевим), яка мала на меті перевірити стан справ в монастирі (який їм не підпорядковується) та поспілкуватися з насельниками. Про цей інцидент мною був написаний рапорт на імʼя митрополита Онуфрія, як священноархімандрита нашої обителі, до якого був прикріплений рапорт нашого клірика. Реакції — нуль. З текстом цього рапорту можна ознайомитись. (ФОТО 1, 2, 3, 4)

Щодо моєї «заборони» - фото 123308
Щодо моєї «заборони» - фото 123309
Щодо моєї «заборони» - фото 123310
Щодо моєї «заборони» - фото 123311

11 жовтня 2023 року, після проведення антиканонічних та диструктивних дій єпископа Калініка мною був надісланий ще один рапорт на імʼя митрополита Онуфрія, який містив в собі пояснення щодо звершення незаконних дій цієї «комісії», до цього рапорту також був прикріплений рапорт клірика обителі. Знову ж таки — реакції не послідувало. (ФОТО 5, 6, 7)

Щодо моєї «заборони» - фото 123313
Щодо моєї «заборони» - фото 123312
Щодо моєї «заборони» - фото 123314

Щоб бути переконаним в тому що Київська митрополія УПЦ — отримала ці документи і вони ніде не «загубилися» я запросив зворотній звʼязок щодо отримання цих рапортів, митрополія доброзичливо відповіла — що отримала. Про що вчора на зустрічі підтвердило оточення митрополита.

Чому я вважаю, що ця заборона не про співслужіння з екзархом? Дуже просто! Відповім питаннями: чому мене не заборонили після першого мого співслужіння в Ставропігії Вселенського Патріархату 24.09.2023? Ба більше того, чому не заборонили після співслужіння з кліриками Вселенської патріархії влітку 2022 року у Римі? Чи заборонять тих хто співслужить/співслужив клірикам Вселенського Патріархату на Афоні та в Греції (особисто знаю таких архієреїв та священників)?

Все набагато простіше ніж всім здається! На сьогоднішній день керівництво УПЦ — не чує і навіть не хоче чути голос та думку свого духовенства, бо вони давно витіснили з поняття Церква — людей. Бо саме людей вони можуть змусити вірити в те що вони кажуть та те що їм кажуть казати. А духовенство вони вже давно винесли за рамки поняття — ЛЮДИ. Саме тому їм не цікава думка — духовенства, тим паче думка в голос. «Думайте на кухні» — ось їх головний меседж, який спритно виконується багатьма священниками («підписантами» в тому числі).

Перші особи УПЦ, по обʼєктивним причинам цілком і повністю втратили адекватний контроль над адміністративним управлінням системи яку вони створили. Це логічне завершення надбудови сімейним підрядом на фундамент, який старанно самі ж руйнували в 2012-2014 роках. Ремонтувати — те що надбудували вони вже не здатні, бо поки не сприймають інформацію про недолугість свого будівництва. Таке собі – Феофанівське барАко.

Саме тому я вважаю що ця заборона — меседж всьому «крилу» проукраїнськи налаштованого духовенства УПЦ, що їхні думки по-перше нікому не цікаві, по-друге є такими які суперечать політиці добровільного замовчування та особистим переконанням керівництва Церкви.

Неодноразово мною, як намісником монастиря доповідалась ситуація щодо справ в обителі, тиску окупаційної влади, спеціальних служб і тд. Як я вже розповідав, відповіді або не було зовсім, або «…действуйте по ситуации…».

Тобто всі дії нашого керівництва підводили нас до того щоб ми з насельниками залишили монастир та пішли по світу в пошуках кращої долі або з фанфарами перейшли до рпц, що звісна річ, ми робити не збиралися. Коли ми почали вдавати дурнів, роблячи вигляд що ми цього не розуміємо – керівництво УПЦ – підвищило ставки, зі мною зустрівся керуючий справами рпц який намагався мені пояснити що питання вже вирішено, а ми в свою чергу вимагали офіційної реакції з Київської митрополії, тому що вже тоді знали що її не буде. Коли терпець увірвався – благочиний Севастопільского округу, вже напряму озвучив нашому клірику повальну для нас інформацію: «Контакты между мной и Киевской митрополией не прерваны, были обсуждения сложившейся ситуации с Блаженнейшим и Управделами УПЦ, поэтому я как благочинный Севастополя, даю Вам последнюю объективную информацию» (ФОТО 3, 4). Тобто, я як намісник обителі – не маю можливості зустрітися з Предстоятелем для розмови та отримання будь-якої інформації, а священик-колаборант з Криму – таку можливість має.

Де заборони колаборантів в рясах? Де засудження кровавого патріарха? Як справи з Кримськими єпархіями? Які межі канонічної території УПЦ? Чи живий митрополит Бердянський Єфрем та чи має він місце служіння після вигнання з Бердянська? Чому Церква галасує за свої права на міжнародній арені з приводу захоплення Храмів на підконтрольній нашій країні території але мовчить з приводу захоплень цілих єпархій на тимчасово окупованих територіях!?

Висновки робіть самі…