• Головна
  • Проекти
  • Програма конференції "Церква в інформаційному суспільстві", 4-5 травня, м. Львів (доповнено)...

Програма конференції "Церква в інформаційному суспільстві", 4-5 травня, м. Львів (доповнено)

04.04.2012, 11:57
Програма конференції "Церква в інформаційному суспільстві", 4-5 травня, м. Львів (доповнено) - фото 1

Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві» відбудеться 4-5 травня у Львові. До участі у конференції запрошуються журналісти, священнослужителі, представники церковних прес-служб, християнських видань, телестудій та інтернет-сайтів, а також блогери-християни.

Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві»  відбудеться 4-5 травня у Львові. До участі у конференції запрошуються журналісти, студенти факультетів журналістики, священнослужителі, представники церковних прес-служб, християнських видань, телестудій та інтернет-сайтів, а також блогери-християни та інші зацікавлені.

Як РІСУ повідомляла раніше, конференція робитиме акцент на подолання кризи у релігійній журналістиці та комунікаціях між Церквою і мас-медіа. Фахівці журналісти, медіа-менеджери та спеціалісти зі зв'язків з громадськістю допоможуть знайти відповіді на виклики, перед якими сьогодні стоять релігійні конфесії та християнські організації.

Спікери

Програма конференції

П’ятниця, 4 травня

9.00 – 9.30 Реєстрація.

9.30 Відкриття конференції. Тарас Антошевський: «Церква у потязі інформаційного суспільства: запізнілий пасажир чи машиніст?»

10.00- 10.30 о. Борис Ґудзяк «Християнство в постмодерному світі: роль медіа».

10.30 – 11.00 перерва на каву.

11.00- 12.00 о. Марек Ґанцарчик (часопис „Gość Niedzielny”, Польща): «Християнське видання, яке визначає стандарти якісної журналістики».

12.00 – 13.00 Андрій Куликов: «Етичні стандарти журналістики: український контекст».

13.00 – 14.00 Вахтанг Кіпіані: «Чи може нішеве видання бути успішним».

14.00 – 15.00 обід.

15.00 – 16.00 Ігор Дідок: «Церковний маркетинг: вхід в епоху трансформацій».

16.00 – 17.00 Роман Мальцев, Mainstream: «Церква і громадськість: як не ховати голову в пісок».

17.00 – 17.30 перерва на каву.

17.30 -18.30 Павло Лєвушкан (Латвія) «Управление репутацией организации в Интернете».

18.30 – 19.30 Олександр Доброєр: «Інфосерфінг або як осідлати інформаційну хвилю.

Культурно-розважальна програма.

 

5 травня, субота. Секційний день

 

журналістика

Медіа-менеджмент

Робота церковної прес-служби, PR

10.00 – 11.00

Отар Довженко: «Як писати новини – практикум».

Ігор Балинський (ZIK, Zaxid.net)

«Як створити дієздатне інтернет-видання»

Вікторія Бриндза, pro.mova:

«Як "продати віру"?»

11.00 – 11.30 Перерва на каву

11.30 – 13.00

Отар Довженко: "Як написати цікаву новину з нецікавої події"

Микола Шейко: («Український тиждень» та ін.)

«Чи може в Україні бути комерційно успішним релігійне видання».

 

Наталья  Жилинкова, 

Mainstream:

«Особенности работы пресс-службы во время кризиса».

 

13.00 – 14.00 обід

14.00 – 15.00

Влад Головін (Forbes):

"Як взяти цікаве інтерв'ю і правильно до нього підготуватись".

Руслан Краплич:

«Фандрейзінг: Де знайти гроші на вашу ідею».

Андрей Буркеня,Mainstream:

«Практические методы борьбы со слухами».

15.00 – 16.00

Катерина Щоткіна («Дзеркало Тижня»): релігійна публіцистика - чи може вона бути цікавою на широкий загал

Руслан Краплич «Фандрейзінг: Де знайти гроші на вашу ідею».

Александр Велиготский, 

Mainstream:

«Докризисная подготовка, или как встретить кризис во всеоружии?»

16.00 – 16.30 Перерва на каву

16.30 – 18.00 

Панельна дискусія: «Що прийнятне для тих, хто пише про релігію»

Обговорення: фінансові моделі існування християнських ЗМІ (Руслан Краплич, Анатолій Бабинський, Влад Головін, о. Микола Мишовський, Павло Лєвушкан)

Case study (разбор кризисных ситуаций участников конференции)– команда Mainstream, Вікторія Бриндза (pro.mova), Олена Кулигіна (РІСУ)

18.00. Вручення журналістської премії ім. блаженного Кароля Войтили.

Закриття конференції.

Проживання (за потреби) оплачується окремо. Організатори готові допомогти зареєстрованим учасникам знайти бюджетні варіанти поселення.

Партнери і спонсори конференції:

Якщо ви бажаєте долучитись і підтримати конференцію – інформаційно чи фінансово – просимо звертатись до організаторів за контактами, наведеними нижче.

За додатковою інформацією можна звертатися: [email protected], тел.: 067 18 06 777.

Плановану кількість учасників конференції перевищено, тому на даний момент ми змушені припинити реєстаріцю. Якщо з'являться додаткові можливості прийняти більшу кілкість учасників, реєстрацію буде продовжено.

Також запрошуємо на сторінку конференції у Facebook, де можна поставити будь-які питання організаторам чи дізнатись подробиці програми та докладну інформацію про спікерів та партнерів, партнерів та почесних гостей конференції