Завершується реєстрація учасників на конференцію "Церква в інформаційному суспільстві"
Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві», яка відбудеться 4-5 травня у Львові, об’єднає понад 150 журналістів, церковних лідерів, представників церковних прес-служб, редакторів релігійних видань, студентів факультетів журналістики, а також інтернет-активістів та блогерів.
Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві», яка відбудеться 4-5 травня у Львові, об’єднає понад 150 журналістів, церковних лідерів, представників церковних прес-служб, редакторів релігійних видань, студентів факультетів журналістики, а також інтернет-активістів та блогерів.
Серед головних завдань конференції – налагодження комунікації між представниками світських те релігійних видань, церковних прес-служб, а також підвищення якості релігійної журналістики. Основний фокус доповідачів буде на подоланні кризи у релігійній журналістиці та комунікаціях між Церквою і мас-медіа. Провідні експерти – журналісти, медіа-менеджери, фахівці з маркетингу та Public Relations під час майстер-класів та тренінгів допоможуть колегам з релігійних видань та прес-служб знайти відповіді на виклики, перед якими сьогодні стоїть Церква.
«Українське суспільство переживає непрості часи, і перехід до кращого не обіцяє бути легким. Роль церкви в складні часи надзвичайно важлива, а в Україні, окрім цього, церква є практично єдиною інституцією, якій довіряють, і це накладає значну відповідальність.
Від церкви очікують надію та підтримку, разом з тим, це не має бути просте заспокоювання та присипляння. Спроможність церкви достукатися до людей в інформаційну добу буде визначатися не лише користю та цікавістю своїх повідомлень, а й готовністю (потенційних) вірних їх "спожити".
Для того, щоб виконати свою місію церкві доведеться старатися ще більше, ніж раніше, і в цих стараннях і адаптації форми важливо не загубити зміст. І тут ми готові допомогти», - коментує свою участь у конференції директор експертної компанії pro.mova Вікторія Бриндза.
Нагадаємо, серед партнерів конференції – Магістерська програма з журналістики УКУ та Інститут екуменічних студій УКУ, PR-компанія Mainstream Communication & Consulting та Експертна компанія pro.mova, суспільно-релігійний католицький часопис CREDO, Інститут релігійної свободи, Одеська Народна Церква; Альянс «Україна без сиріт»; Видавництво «МІСІОНЕР»; Магазин інтелектуальної книги «Архе», Журнал "Вісник благодійництва", а також Паломницький центр «РАФАЇЛ».
Під час конференції, окрім загальних пленарних виступів, передбачена робота в групах, майстер-класи, круглі столи та дискусії у трьох секціях: «Журналістика», «Медіа-менеджмент та фандрейзінг» і «Public Relations і робота прес-служби».
Також під час медіа-форуму відбудеться нагородження лауреата Премії для релігійний журналістів ім.Блаженного Кароля Войтили, а також оголошення конкурсу на кращу публікацію на соціальну тематику.
Серед спікерів:
- Андрій Куликов (тележурналіст, ведучий програми «Свобода слова» ІСTV),
- о. Борис Ґудзяк (ректор Українського католицького університету),
- Вахтанг Кіпіані (головний редактор «Історична Правда»),
- Ігор Дідок (маркетолог),
- Отар Довженко (журналіст, медіа-критик, викладач магістерської програми журналістики УКУ),
- Катерина Щоткіна (журналіст «Дзеркало Тижня», кращий релігійний журналіст України 2011 року),
- Владислав Головін (журналіст «Forbes», представник «Фома» в Україні),
- Ігор Балинський (медіа-менеджер, керівник магістерської програми журналістики УКУ),
- Микола Шейко (медіа-менеджер, «Критика»),
- Павло Лєвушкан (головний редактор baznica.info, керуючий партнер Цетру ефективних комунікацій (Росія - Латвія)),
- Олександр Доброєр (Европейский институт социальных коммуникаций»)
- Роман Мальцев, Наталья Жилінкова, Андрей Буркеня, Олександр Веліготський (Mainstream Communication & Consulting);
- Вікторія Бриндза (директор компанії pro.mova)
- Руслан Краплич (консультант, тренер, засновник кількох консалтингових компаній)
- Та інші.
З розкладом конференції можна ознайомитись на сайті РІСУ.
Для участі в конференції необхідно зареєструватись та до 27 квітня надіслати реєстраційний внесок ( 300 грн. - оплата за два дні, включає реєстраційний пакет, кава-паузи та обіди).
Для реєстрації: [email protected], тел.: 067 18 06 777.
Також запрошуємо на сторінку конференції у Facebook, де можна поставити будь-які питання організаторам чи дізнатись подробиці програми та докладну інформацію про спікерів, партнерів та почесних гостей конференції.