Знані журналісти та медіа-експерти допомагатимуть Церкві вийти з інформаційної кризи
Фахівці з журналістики, комунікацій, медіа-менеджменту виступлять на конференції «Церква в інформаційному суспільстві», що вдруге організовує Релігійно-інформаційна служба України. Конференція відбудеться 4-5 травня у Львові.
Серед спікерів:
- Андрій Куликов (тележурналіст, ведучий програми «Свобода слова» ІСTV),
- о. Борис Ґудзяк (ректор Українського католицького університету),
- Вахтанг Кіпіані (головний редактор «Історична Правда»),
- Ігор Дідок (маркетолог),
- Отар Довженко (журналіст, медіа-критик, викладач магістерської програми журналістики УКУ),
- Катерина Щоткіна (журналіст «Дзеркало Тижня», кращий релігійний журналіст України 2011 року),
- Олег Гавриш (журналіст «КоммерсантЪ»),
- Влад Головін (журналіст «Forbes», представник «Фома» в Україні),
- Ігор Балинський (медіа-менеджер, керівник магістерської програми журналістики УКУ),
- Микола Шейко (медіа-менеджер),
- Павло Лєвушкан (головний редактор baznica.info),
- фахівці компанії Mainstream Communication & Consulting.
- та інші.
Як РІСУ повідомляла раніше, конференція робитиме акцент на кризу в релігійній журналістиці та на комунікації між Церквою і мас-медіа.
Конференція буде в першу чергу цікава для журналістів, церковних лідерів, представників церковних прес-служб, редакторів релігійних видань, студентів факультетів журналістики, а також інтернет-активістів і блогерів.
Окрім загальних пленарних виступів у рамках конференції передбачена робота в групах та майстер-класи у трьох секціях: «Журналістика», «Медіа-менеджмент та фандрейзінг» і «Public Relations і робота прес-служби».
У секції журналістики (модератор Отар Довженко) експерти-журналісти разом з учасниками шукатимуть відповіді на питання, чому світські ЗМІ не помічають релігійних новин, а якщо помічають – то здебільшого скандальні і конфліктні події. Чому прес-релізи не виходять за межі вузькотематичних християнських ресурсів. Відомі релігійні публіцисти поділяться з колегами, як писати про релігію цікаво для світських медіа.
В секції медіа-менеджмент фахівці розкажуть про функціонування різних типів ЗМІ, різні моделі і фінансування релігійних медіа та ефективний пошук коштів для існування церковного видання.
Секція «Public Relations і робота прес-служби», яку проведуть спеціалісти компанії Mainstream Communication & Consulting, акцентуватиме увагу учасників на комунікації в умовах кризи. Разом з досвідченими тренерами учасники опрацюють конфлікті ситуації чи репутаційні кризи, які загрожують християнським спільнотам: «чим загрожує зміна предстоятеля», «нас звинуватили у сектанстві», «фінансові скандали в Церкві», «Церква і політика», «розколи в Церкві», «протидія чорному піару» та інші питання, про найважче говорити відверто і які найбільше привертають увагу мас-медіа.
Для участі в конференції необхідно зареєструватись і сплатити реєстраційний внесок. При реєстрації та оплаті до 1 квітня реєстраційний внесок становить 250 грн. (оплата за два дні і включає реєстраційний пакет, кава-паузи та обіди). З 1 квітня до 1 травня реєстрація – 300 грн.
Проживання оплачується окремо. Для перших 30 учасників організатори готові запропонувати пільговий варіант поселення у центрі Львова.
Партнери конференції:
- Магістерська програма з журналістики УКУ;
- Інституту екуменічних студій УКУ;
- Mainstream Communication & Consulting;
- Одеська Народна Церква.
За додатковою інформацією можна звертатися: [email protected], тел.: 067 18 06 777.
Також запрошуємо на сторінку конференції у Facebook, де можна поставити будь-які питання організаторам чи дізнатись подробиці програми та повний список спікерів