Київський метрополітен відмовив греко-католикам у розміщенні соціальної реклами
Київський метрополітен відмовив Українській Греко-Католицькій Церкві у розміщенні соціальної реклами щодо Суспільних днів УГКЦ, передає SoborNews.
За словами консультанта Комісії УГКЦ для сприяння єдності між християнами Тетяни Шпайхер, у метрополітені пояснили, що для соціальної реклами Суспільних днів УГКЦ немає місця, так як наближається святкування 50 роковин Київського метрополітену і всі рекламні площі будуть використані для поширення інформації про це святкування. В УГКЦ шкодують, що для такої важливої інформації для суспільства не знайшлося місця, хоч для іншої реклами його знаходять.
Як вже повідомляла РІСУ, суспільні дні УГКЦ − це відкрита платформа, яка об'єднує віруючих УГКЦ, віруючих інших Церков і спільнот, всіх людей доброї волі. Це перша на пост-радянському просторі спроба заангажувати представників релігійних і недержавних організацій у публічну дискусію на місцевому і загальнонаціональному рівні. Завданням Суспільних днів є привернути увагу суспільства до найболючіших соціальних проблем, обговорення та пошук виходів із складних життєвих ситуацій.
Упродовж місяця учасники Суспільних Днів та всі бажаючі зможуть відвідати сиротинці, будинки для людей поважного віку, інтернати для інвалідів та в’язниці.
Цьогоріч Суспільні дні відбудуться у семи обласних центрах України: Києві, Одесі, Донецьку, Харкові, Житомирі, Луцьку, Херсоні та Кіровограді.