Блог Богдана Панкевича_image

Блог Богдана Панкевича

Дискусія про ЛГБТ

13.09.2011, 21:04
Клуб «Митуса» зібрав у минулу суботу «товариство мале, але дуже добране» - на дискусію, тема якої звучала провокативно-гротескно: «Чи може правдивий галичанин бути гомосексуалістом?».

Клуб «Митуса» зібрав у минулу суботу «товариство мале, але дуже добране» - на дискусію, тема якої звучала провокативно-гротескно: «Чи може правдивий галичанин бути гомосексуалістом?».

Фінансував захід фонд Бйоля, представниця якого задекларувала власну приналежність до кола лесбійок. А основною доповідачкою була пані Олена Шевченко, заангажований борець за права ЛГБТ. Правда, вона відразу повідомила, що цю абревіатуру (геї, лесбійки, бісексуали, трансгендери) слід розширити. Додавши букви І (інтерсексуали-гермафродити) та К (квір-особи). Доповідь була емоційною, пані Олена говорила з болем у голосі – справді важко жити і боротися за свої права у такій країні, як наша. Але майже нічого нового та несподіваного не сказала – присутні подібні тези вже неодноразово мали нагоду прочитати чи почути.

Модератор Володимир Павлів не зміг знайти опонента заздалегідь. Але спонтанно цю місію взявся виконувати Андрій Шкраб’юк, котрий зумів за лічені хвилини підготувати дуже фахові і цікаві контр-тези. Що значить мати солідний багаж філософських знань!

Зрештою, дискусія стала настільки жвавою, що модератор вже майже не втручався – лише слідкував за порядком надання мікрофону черговому спікеру.

Мені здалося, що вся дискусія зводилася до того, що є базою світогляду – права людини у демократичному суспільстві, чи Закон Божий? Присутні досить погано розуміли одні одних, оскільки їхні аргументи відображали стан безкомпромісного «стояння» на цих протилежних платформах.

Точок перетину я зауважив лише дві. Першу задекларували прихильники ЛГБТ у формі досить дивної тези. Вони вважають, що якби Ісус Христос був би присутнім на цій дискусії, то цілком би підтримав їхні права бути самими собою і жити так, як їм хочеться. Другий, значно солідніший місток, проклав Андрій Шкраб’юк своєю декларацією любові до опонентів, розумінням їхніх проблем і щирою пропозицією дружби. Тобто він на практиці показав, як треба чинити – ненавидіти не людину, а гріх.

Я та мої однодумці намагалися представити проблеми ЛГБТ як випробування, як хрест який випав на долю конкретної особи і який належиться нести по життю. Такий самий хрест, як наприклад фізична неповносправність.

Потяг до гріха не є гріхом, якщо йому протистояти і його не реалізовувати. Із схильністю до гомосексуальних контактів можна так само боротися, як із схильністю до гетеро-сексуальної розпусти, алкоголю та інших спокус.

Зрештою, ми визнали їхнє право поводитися так, як хочуть – це їхнє рішення і їхня відповідальність перед Творцем. Але ми протестували проти пропаганди таких практик як проти реклами гріха.

Натомість наші опоненти вважають такі схильності природнім правом особи. Борються власне проти всіляких обмежень цього права. І, що найважливіше, – декларують намір проповідувати таке своє бачення дітям і молоді.

Тобто, ходити по школах і радити дітям прислухатися до свого єства. Бо вплив батьків і вихователів, всієї системи традиційного суспільства побудований на розумінні природи людей, як лише чоловіків і жінок.

Натомість діти, на їхню думку, повинні мати також інші альтернативи. І відчувши себе кимось із переліку ЛГБТІК (напевно незабаром і цей перелік буде розширено) – мати змогу розвиватися згідно своєї ново-усвідомленої ідентичності. А також вимагати акцептування такого свого формату від суспільства і від своєї родини.

Думаю, що це є однією із причин, чому вони прагнуть запровадити в Україні ювенальну юстицію – щоб офіційно мати змогу протидіяти батькам, котрі будуть захищати дітей від подібних впливів та агітацій.

Побічно нам натякнули, що правильні підходи до питання про ЛГБТ наше суспільство мусить запровадити, якщо мріє долучитися до цивілізованої європейської спільноти.

Маю відчуття, що дискусія була плідною лише для слухачів.

Дискутанти не сприйняли аргументів протилежних сторін. І це не дивно, бо мають різний спосіб думання:

- Як можна чинити наругу над своїм єством?

- Як можна іти на компроміс із гріхом?

Інші дописи на дану тему:

http://risu.org.ua/ua/index/all_news/world_news/44321/

http://zaxid.net/blogs/showBlog.do?seksualni_menshini_ta_sumizhni_pitannya&objectId=1231815

Останні новини